Сенсація

Відомі ліки для серця визнали небезпечними

Лікарські препарати для зниження високого кров’яного тиску і від стенокардії здатні привести до раптової зупинки серця

Про це йдеться в заяві Європейського товариства кардіологів, опублікованому на порталі EurekAlert, передає Depo.ua.

Йдеться про ліки, що містять ніфедипін. Стверджується, що використання високих доз цього з’єднання підвищує ризик шлуночкової фібриляції.

“Ніфедипін і амлодипін часто використовуються багатьма кардіологами та іншими лікарями, і вибір часто залежить від уподобань лікаря і особистого досвіду, – стверджують автори дослідження. – Обидва препарати, як правило, вважаються однаково ефективними і безпечними, і жоден з них не пов’язаний з раптовою зупинкою серця. Це дослідження передбачає, що високі дози ніфедипіну можуть збільшити ризик раптової зупинки серця через фатальну аритмію серця, в той час як амлодипін – ні”.

 

Loading...
Загрузка...