Сенсація

У Китаї заблокували канал HBO через жарт про Вінні Пуха

У Китаї заблокували сайт каналу HBO після жарту ведучого шоу «Події минулого тижня» Джона Олівера про голову КНР Сі Цзіньпіна, який порівняв його із Вінні Пухом.

Про це повідомляє South China Morning Post, пише РБК-Україна.

У прямому ефірі програми телеведучий порівняв китайського лідера з Вінні Пухом. Причиною стало те, що соцмережі жартували про подібність Сі Цзіньпіна з мультяшним ведмежам. Джон Олівер також нагадав про те, що серіал про Вінні Пуха заборонений у Китаї вже кілька років.

Видання Financial Times також зрівнювало лідера з цим героєм. На своїй сторінці у Twitter вони опублікували подібний фотоколаж. «Ведмідь, як би він не старався, все одно потрапляє на очі китайським цензорам», – написано в публікації.

«Для Сі Цзіньпіна схожість з Вінні-Пухом – хвора тема. Я не впевнений, чи справді вони схожі, але якщо це так дратує, то люди зрозуміють це і продовжать порівнювати», – зауважив Олівер.

Після того як програма вийшла у прямому ефірі, були видалені всі посилання на відео з реплікою телеведучого соцмережі Weibo і на інших сайтах.

Підпишіться на групу «СВІДОК» у Facebook

 

Loading...
Загрузка...