Сенсація

Медики розповіли, чому жінки набирають вагу після 40 років

Жінки завжди відчувають досаду від того, що улюблена спідниця або штани раптом перестали застібатися, так як кількість сантиметрів на талії і стегнах додалося.
Особливо часто стикатися з такими метаморфозами доводиться після 40 років: саме в цьому віці у більшості представниць прекрасної статі відбувається уповільнення інтенсивності обміну речовин. Ці зміни починаються приблизно з 27-30 років, і всі невитрачені «ресурси» відкладаються у вигляді жирової тканини в області грудей, верхньої частини рук і стегон.
А після 40 років зрадницькі зайві кілограми починають з’являтися не тільки в цих частинах тіла, але і на талії та животі. Особливо помітним цей процес стає після настання менопаузи: у жінки може з’являтися до 5-10 зайвих кілограмів. При фізіологічному клімаксі вони з’являються поступово: приблизно по 0,5 кг в рік. А при менопаузі, викликаної хірургічною операцією або при її ранньому настанні, вага може набиратися набагато швидше.
Основна причина збільшення у вазі після 40 років – дисбаланс статевих гормонів. Гормональні зміни і уповільнення обміну речовин у жінок після 40 років сприяє збільшенню маси тіла.
Статеві гормони безпосередньо впливають на накопичення жиру, апетит і обмін речовин.
Під час настання менопаузи можливий розвиток резистентності до інсуліну. В результаті таких змін тканини починають помилково ігнорувати «команди» інсуліну, відбувається підвищення рівня андрогенів і організм починає трансформувати кожну калорію в жирові клітини.
Як протистояти набору кілограмів після 40 років? Багатьом жінкам дуже важко змиритися з тими змінами у фігурі, які цілком природні для такого періоду життя як менопаузаПри дотриманні деяких простих правил зменшити темпи набору ваги цілком можливо.
Вживати продукти для спалювання жиру! Існує ряд продуктів, які сприяють швидшому спалюванню жирів: цитрусові; капуста; селера; болгарський перець; яблука; баклажани; полуниця; мигдаль, арахіс, волоські горіхи; молочні продукти; кориця; імбир; шафран.
Переглянути прийняті лікарські засоби! Прийом деяких лікарських препаратів може сприяти набору ваги: протиалергічні засоби – викликають відчуття втоми і сонливість і в результаті призводять до зниження витрати калорій; стероїди – призводять до гормонального дисбалансу; антидепресанти і нейролептики – призводять до уповільнення обміну речовин; противиразкові засоби – викликають посилення апетиту; бета-блокатори – знижують швидкість обмінних процесів.
Викликати набір ваги здатні і деякі препарати для лікування судомного синдрому, цукрового діабету, ревматоїдного артриту, інсульту, раку грудей і мігрені. Якщо ви помітили, що той чи інший препарат викликає збільшення ваги, то проконсультуйтеся з лікарем про його можливу заміну на інший лікарський засіб подібного дії.
Джерело: telegraf.com.ua

Підпишіться на групу «СВІДОК» у Facebook

Loading...
Загрузка...